Facebook

Sunday, February 11, 2018

L'AMOUR JAZZ ORCHESTRA - Білі Троянди - The White Roses




ПЕРША СТОРОНА
1. БІЛІ ТРОЯНДИ
Танґо, вик.: І. К.
2. КОЛИ ЗАСНУЛИ СИНІ ГОРИ
Бостон у вик. квартету
3. ВПАЛИ РОСИ НА ПОКОСИ
Пісня, співає І. Р.
4. ОСІНЬ ІДЕ
Пов. вальс, М. В.
5. ТАНҐА
В'язанка

ДРУГА СТОРОНА
1. БАРКАРОЛЯ
Співає І. К.
2. ЧОРНА РАМОНА

Фокстрот (негр.), М. М.
3. ЗАКОХАНА СКРИПКА
Бостон, М. В.
4. В'ЯЗАНКА ВАЛЬСІВ 






БІЛІ ТРОЯНДИ
Я люблю троянди дарувати,
Тій, що вперше в житті покохав
Бо вони уміли розказати
Про все, що в душі я ховав.
Троянди,
білі троянди
Квіти першого кохання
І веселих надій
Троянди, білі троянди
Квіти
першого страждання
В душі моїй.
Усе далеко, усе минуле
Знов повернулось
Усе це чуле
Троянди, білі троянди
Хто дарує вас сьогодні
Дівчині тій.
Я сьогодні запах їх вдихаю,
І забуте в душі ожива,
Знову мрію, знову я кохаю,
І знов повторяю слова.
Троянди,
білі троянди
і т. д., і т. д.

БАРКАРОЛЯ
Коли над озером ніч злетить,
Небо зірками замерехтить,
Пливе при місячній повні
Хтось в одинокому човні,
Де кришталева вода
Білі лілеї гойдає.
В самоті човен спинивсь на мить,
Весляр зриває найкращий цвіт,
І з одинокого човна
Несеться пісня любовна,
І тихо лине в село
Назустріч тій, що чекає.
О, прилинь, в цю чудову хвилину
Вже мій човен віта під вербою,
Тільки вірний причал.
О, прилинь, моя люба дівчино,
Попливем в тому човні з тобою
Ген — в замріяну даль.
Казковий печаль,
Я тобі заглядаю
Із небес у глибіння судна,
І заглянь в моє серце,
Благаю,
Бо в цім серці — лиш ти е одна.
О, прилинь і розвій мого тугу,
Мою тугу і жаль,
Мою тугу і жаль,
Мою тугу і жаль.
Ах, дівчина прийшла,
Мов зірка ясна,
І човен поплив,
У даль . ..


ARKA RECORDS
48 E. 7th St., New York

Обгортка: Р. Береза 


THE WHITE ROSES
1. BILI TROJANDY, Tango (wyk. |.K.)
2. KOLY ZASNULY SYNI HORY, Boston,
3. WPALY ROSY NA POKOSY, Pisnia, (Spiw. I'.R.)
4. OSIN' IDE, Slow Waltz, (M.W.)
5. TANGO, (Wjazanka u wyk. Orchestry)
1. BARCAIROLE, (Spiw. I.K.)
2. CZ&RNA RAIM&NA, Fex-Trot, (M.M.)
3. ZAKOCHANA SKRYPKA, Besten, (M.W.)
4. WALTZES, Selection perf. by Orchestra

L/AMOUR JAZZ-ORCHESTRA
NEW YORK -
6-201К162

ARC 839



No comments:

Post a Comment