Facebook

Sunday, February 11, 2018

СНІЖИНКА - SNIZHYNKA - "SNOWFLAKE" - Муз. С. ГУМІЛОВИЧА СПІВАЮТЬ АНТІН ДЕРБІШ І ТРІО ТРОЯНДА







А
1. Сніжинка (Танго)
Слова: Ю. Форись
app. X. Гарасовська
співає: Тріо "Троянда"
2. Ні, я забуть Тебе не міг (Танго)
Слова: В. Сосюра
Співає: А. Дербіш
3. Усе иа світі минає (Вальс)
Слова: Б. Бора - С. Стасюк
Співає: Л. Мороз
4. Ліхтарі (Вальс)
Слова: М. Тарнавська
Співає: А. Дербіш
у супроводі Тріо "Троянда"
5. Будь зо мною (повільний фокстрот)
Слова:М. Тарнавська
Співає: А. Дербіш
у супроводі Тріо "Троянда"
6. Я тут — Ти там (фокстрот)
Слова: Ю. Форись
Співає: Тріо "Троянда"

"B"
1. Фонтан (Румба)
Слова: ЛІ. Тарнавська
Співає: Тріо "Троянда"
2. Ніч вже йде (Румба)
Оркестра
Муз. Керівник Л. Гуменннй
3. Квітнуть каштани (Вальс)
Слова; А. Ющенко
Співають: Л. Мороз та X, Гарасовська
4. Планета кохання (Вальс)
Слова: М. Тарнавська
Співає: Тріо "Троянда"
5. Ти не знаєш (Танго)
Слова: М. Тарнавська
Співає: А. Дербіш
6. Вона не прийде (Танго)
Слова: Ю. Форись
Співає: А. Дербіш
у супроводі Тріо "Троянда"





СНІЖИНКА —
Музика: С. Гумінілович
Співають: А. Дербіш
Тріо "Троянда" під орудою
Христини Гарасовської
Склад "Тріо": Люба Мороз,
Христина Гарасовська,
Люба Дербіш
Інструментація пісень: Лев Гуменний
Мистецьке оформлення обкладинки:
Мирон Левицький.

MUSICAL WORK, SNIZHYNKA (SNOWFLAKE)
COPYRIGHTED 1974
NOS. 248154 — 248165

SNIZHYNKA (SNOWFLAKE)
Music by S. Huminilowych
Vocals by A. Derbish and Trio "Troyanda."
Trio directed by Chrystyna Harasowsky.
"Trio" L. Moroz, C. Harasowsky, L. Derbish
Musical arrangements by L. Humenny
Cover Design by M. Lewytsky
Produced by Aquarius Records,
2282 Bloor St. W., Toronto, Ont.
Jackets produced by Harmony Records,
3194 Dundas St. W., Toronto, Ont.

"A"
1. Snizhynka (Tango)
Lyrics by J. Forys
arr. by C. Harasowsky
Vocal: Trio "Troyanda"
2. You're my every thought (Tango)
Lyrics by W. Sosiura
Vocal: A. Derbish
3. My love Song (Waltz)
Lyrics by В. Бога - S. Stasiuk
Vocal: L. Moroz
4. Gaslight (Waltz)
Lyrics by M. Tamawsky
Vocal: A. Derbish and
Trio "Troyanda"
5. Stay with me (Slow-fox)
Lyrics by M. Tarnawsky
Vocal: A. Derbish and
Trio "Troyanda"
6. Without you (Foxtrot)
Lyrics by J. Forys
Vocal: Trio "Troyanda"

"B"
1. The Fountain "Rhumba"
Lyrics by M. Tarnawsky
Vocal: Trio "Troyanda"
2. Twilight "Rhumba"
Orchestra
Mus. Director L. Humenny
3. Chesnut Blossoms (Waltz)
Lyrics by A. Yushchenko
Vocal: L. Moroz and C. Harasowsky
4. World of love (Waltz)
Lyrics by M. Tamawsky
Vocal: Trio "Troyanda"
5. My Longing (Tango)
Lyrics by M. Tarnawsky
Vocal: A. Derbish
6. Life without Spring (Tango)
Lyrics by J. Forys
Vocal: A. Derbish and
Trio "Troyanda"



"а"
1. СНІЖИНКА — СЛОВА: Ю. ФОРИСЬ.
Сонне плаття стелить скатєрть сиву,
Срібним пухом сиплять сніжинки,
Несуть в собі тиху мрію білу,
Будять смутком приспані думки.
Білий рій сніжинок хмара сонна,
Скільки чарів криєш в собі Ти,
Будиіи жаль і тугу невимовну,
Днів затрачених в безодні самоти.
Сніжинко, тиха дальна туго,
Сніжинко, подих сонних піль сніжних,
Сніжинко, снів моїх подруго,
Мережо споминів ясних.
Ти казку криєш в собі,
Від неї усміх в Тобі,
Ти образ днів минулих, чарівних Ти сон.
Сніжинко, тиха дальна туго,
Сніжинко, пісне серця ти німа,
Сніжинко, снів моїх подруго,
Морозом скована сльоза.

2. НІ, Я ЗАБУТЬ ТЕБЕ НЕ МІГ — СЛОВА; В. СОСЮРА.
Ні, я забуть Тебе не міг,
Чи сон був то омана,
Завжди зі мною в дощі і в сніг
Лиш Ти була кохана, мріє моя.
І в темні дні і в вітровій
І у безсонні ночі,
Світив мені лиш образ Твій,
Твої сіяли очі.
Пропала чорна даль доріг,
Розлуки дні прокляті.
І знову голос Твій і сміх
Звучать в моїй кімнаті,
Люба моя.
НІ я забуть Тебе не міг,
Чи сон був то омана,
Завжди зі мною в дощ, і в сніг,
Лиш Ти була кохана.

3. УСЕ НА СВІТІ МИНАЄ — СЛОВА:Б. БОРА - С. СТАТЮК.
Ішов він до дівчини з коханням у в очах,
Сміялись очі сині волошками в житах,
Всміхалися хвилини, в дівчини чарівні,
А пісня десь тужила, ридала в дялині.
Усе на світі минає, кохання, іцастя і сни,
Хто болю й горя не знає,
Той іцастя не може знайти, —
Лиш часом прийде, всміхнеться
Мов привид, чар і мине,
Бувало і в мене іцастя,
Бувало, та більш не прийде.
Aaa, Aaa, спи, моя доленько, спи.
Aaa, Aaa, про щастя минуле сни.

4. ЛІХТАРІ — СЛОВА: М. ТАРНАВСЬКА.
Десь далеко є край, де немає турбот,
Де мов квіти ростуть добробут і любов.
Але шлях у цей рай крізь страхіття темнот,
ІЦо їх досі ніхто не зборов.
Променій, не згасай, моя зірко ясна,
Проведи мене в край, де царює весна.
Я до неї іду, понад простір і час,
Цілий вік свій іду за промінням зорі.
Я її віднайду, ш,об лиш промінь не згас,
ІДоб не згасли її ліхтарі.

5. БУДЬ ЗО МНОЮ—СЛОВА: М. ТАРНАВСЬКА.
Люблю Тебе я від літ.
Ти цілий мій світ.
Ти радість і жаль.
Ти сміх і печаль.
Ходімо у край наших мрій,
Любовнику мій, до зір аж ходім,
Там вічний наш дім.
Любов, життя, наснага ти джерело,
В любові ми зустрінем добро і зло.
Яке ж бо радісне наших серць злиття,
Будь зо мною все життя.
Люблю Тебе я від літ,
Ти цілий мій світ,
Ти радість і жаль,
Ти сміх і печаль.

6. Я ТУТ — ТИ ТАМ. — СЛОВА: Ю. ФОРИСЬ.
Сумно мені без Тебе,
Сумно як ніч на небі,
Зорі ясні говорять казку про кохання.
Сумно мені одному,
Сумно мені самому,
Ось весна вже, а Тебе нема.
Я тут — Ти там, і знову сам,
Далеко гак, я тужу за Тобою,
Прийди, прийди, люблю скажи
І поцілуй, розвій тугу мою.
Хоч у сні приходь ночами,
Віч моїх торкнись устами,
І скажи, ш,о Ти часами
Мрієш у своїх снах про мене.
Я тут — Ти там, і знову сам,
Далеко так, я в тузі ночі трачу,
Прийди, прийди, люблю скажи
І поцілуй, хай усміх Твій побачу.
Самота скувала душу,
Ах, чому терпіти мушу,
Прийди, прийди,
Хоч раз у сні колись.

"в"
1. ФОНТАН — СЛОВА: М. ТАРНАВСЬКА

Фонтан — чи пам'ятаєш Ти фонтан,
Що розсипав п'янкий дурман
І шуму океан?
Цей день — чи пам'ятаєш Ти цей день,
Душа дзвеніла від пісень,
Це був прекрасний день!
Так, наче промінь заблис,
В млі самоти блиснула Ти,
Так, як цвіте падолист —
ІДоб в красі далеко відійти...
Фонтан — чи пам'ятаєш Ти фонтан,
Що розсипав п'янкий дурман
І шуму океан.

3. КВІТНУТЬ КАШТАНИ — СЛОВА: О. ЮЩЕНКО.

Квітнуть каштани в маю,
Душу тривожать мою,
Тут під рясними каштанами,
В двох зустрічали світання ми.
Я Тебе кличу і жду,
Мрію свою молоду,
Вірю, ш,о знов не останніми
Стрінемось ми під каштанами,
Понад Дніпром у саду,
Понад Дніпром у саду.
Квітнуть каштани, бузок,
Чом соловей наш замовк,
Десь полетів за дібровами,
За берегами Дніпровими.
Пісня звучить солов'я,
Чуєш кохана моя,
Ми вечораліи світаннямн,
Тут обнімались вітанняліи,
Жду під каштанами я,
Жду під каштанами я.

4. ПЛАНЕТА КОХАННЯ — СЛОВА: М. ТАРНАВСЬКА.

Молодь п'яніє в любові
В княжому городі Львові,
Будить зо сну юну весну,
В жилах розспівана кров.
Молодь кохає в Торонто,
Ах і прекрасний же сон той,
Юности час, серця наказ,
Всюди цвіте любов.
Планета кохання —
Це наша стара земля —
І ш,астя й страждання
Щедро усім розділя.
Планета на крилах кохання,
Ласки дарує мить.
Для іцастя й страждання
Треба когось любить.

5. ТИ НЕ ЗНАЄШ — СЛОВА: М. ТАРНАВСЬКА.
Так до болю, до болю тужно,
Так безмежно жагуче жаль,
Хоч сьогодні на небі синь райдужна,
Хоч весна зове в зелену даль.
Світ довкол такий поганий,
Сонця радість розсипав день,
Але туги розважити не може
Ні весна, ні спів пісень.
Ти не знаєш, їдо якраз у цю мить,
Теплий вітер, вирок долі нам приніс.
Що востаннє, в грудях серце так тремтить
І що вже більш не треба кохання сліз.
Ти не знаєш, ш,о розстання це час,
Ти не знаєш, ш.0 холоне в жилах кров,
Ти не знаєш, ш,о минулася любов
І ш,о пожар у юній душі погас.

6. ВОНА НЕ ПРИЙДЕ — СЛОВА:Ю. ФОРИСЬ.

З високих, сивих Апенін,
Зійшла заквітчана весна.
Стопа торкнулася низин,
І в зелень вбралася земля.
Змінив вже краску цілий світ,
Весна гуляє по полях.
Дивлюсь, за нею все у слід,
І жду з тугою у вочах.
Не прийде до мене вона,
Не прийде, ш,об квіги принести мені.
Крізь дроти загляне хіба,
Всміхнеться і зникне неначе у сні.
Не прийде до мене вона,
Не прийде, бо дроти кругом.
Бо воля для неї свята,
Остане для мене нездійсненим сном.


No comments:

Post a Comment