Facebook

Tuesday, March 7, 2023

The Ukrainian Gospel Singers - Надіюсь Я На Бога

сторона 1
1. НАДІЮСЯ Я
2. ДО TEBE Я ЛИНУ
3. МОЛИТВА ПОКАЯННЯ
4. ХОЧУ Я ЖИТИ
5. СВЯТИЙ ВЛАДИКО

сторона 2
1. Я ТУТ НЕ СВІЙ
2. ХВАЛА
3. ТАМ Я БУДУ
4. АЛЬФА І ОМЕГА
5. НЕ ЛИШАЙ, СПАСЕ









 
НАДІЮСЯ Я НА БОГА

"Подивіться, яку любов дав нам Отець, щоб ми були дітьми Божими, і ними ми є. Світ нас не знає тому, що Його не пізнав. Улюблені, -- ми тепер Божі діти, але ще не виявилось, що ми будемо. Та знаємо, що, коли з'явиться, то будемо подібні до Нього, бо будемо бачити Його, як Він є. І кожен, хто має на Нього надію оцю, очищає себе так же само, як чистий і Він є" (1 Івана 3:1-3).

Коли Ви будете слухати ці пісні, то наше бажання є, щоб Святий Дух промовив до Вашого серця і щоб Ви запитали самі себе: "Що я можу зробити, Господи, для нашого народу?"
HRS 1166


 

No comments:

Post a Comment